- Not allowed "Resell/Give away". If you want to buy as a Gift, please go to my shop of "XStreet SL".
- Before you buy items, please make sure of your permission. We can not refund/change for you, if you have brought wrong item.
- We do not do any customization.
(But if you make request for some favorite, I might do it when in the mood... :)) - No refunds, unless there are transfer problems caused by Linden Labs.
If you have the problems, please do the following procedure within twenty four hours after you bought the product.
- Go to Second Life's website, and enter your account page.
- Open your transaction history.
- Copy the transaction history of the merchandise and paste it on a note card, and then send the note card to Shelly Gears. You should change the note card name, (ex: "Refund request") because I might loose your note card. I will pay you back as soon as it was confirmed.
(A flawed note card can not complete the refund.)
Sincerely,
Shelly Gears
- 転送・転売は不可です。ギフト用にご購入の場合は「XStreet SL」をご利用ください。
- 商品を購入する前にパーミッションを確認してください。間違えて購入してしまっても商品の変更・返金はいたしません。
- カスタマイズは承っておりません。
(リクエストいただいた場合、その気になったら作るかもしれません・・・^^) - 返金はいたしません。しかし、リンデンラボによる転送トラブルなどの場合は返金に対応いたします。商品を購入してから24時間以内に次の手順でご連絡ください。
- セカンドライフのサイトに行き、ご自身のアカウントページを表示してください。
- 取引履歴を表示してください。
- 該当の取引履歴をコピーしてノートカードに貼り付け、Shelly Gearsまで送信してください。ノートカードの名前は変更してください(例:Refund request=返金依頼)。そうしないと、いただいたノートカードを紛失してしまうかもしれないからです。事実確認できましたら返金いたします。
(ノートカードの内容に不足がある場合、返金は行いません)
Shelly Gears
No comments:
Post a Comment